14 Mayıs 2015 Perşembe

BUZ LAZER EPİLASYON KEYFİ


BUZ LAZER EPİLASYON KEYFİ
  • Lazer epilasyon yaptırdım cildim yandı..
  • Lazer epilasyon yaptırdım leke yaptı..
  • Lazer epilasyon yaptırdım canım fena yandı..
Bu gibi cümleler bir gün tarih olacak mı derken BUZ LAZER yepyeni bir devri başlattı. Tüm bu yukarıda verdiğimiz örnekler tarihin tozlu sayfalarında yerlerini aldılar bile… :)
Hani ‘’Epilasyonda Buz Devri’’ dedik ya; saniyede 10 seri atış yapan bu çok özel akıllı cihaz; merkezine alamayan, tabiri caizse parası yetmeyen ya da bünyesinde doktor bulundurmayan (bir nevi merdiven altı) bir çok yerde bende de Buz Lazer var diyerek insanları yanıltıyor. Sanırım soğutucu olarak kullanılan
herhangi bir mekanizma edinince sistemin adı ‘’Buz Lazer’’ oluveriyor birden?! :)
Buz – Ütüleme Lazer Epilasyon cihazının saniyede 10 seri atış yaptığı FDA (Food & Drug Administration) onayı ile tescillidir. (www.fda.gov.tr) sitesinden de bunu görebiliyoruz. Lütfen kimsenin sizi kandırmasına izin vermeyin. Bilgiye çok kolay ulaşabildiğimiz bu çağda hemen FDA onay belgesini sorun veya internetten kontrol edin. Kimsenin zamanınızı çalmasına, cildinizi (en değerli aksesuarınızı) riske atmasına müsaade etmeyin derim ben.

UNUTMAYIN; siz çok ama çok değerlisiniz. Eşsiz ve teksiniz. :)
Sevgiyle kalın,
MERAL BİÇER